11 Eylül 2011 Pazar

Okul

    Şu üniversiteye girdiğimden beri yapmam gereken tek şey var: yılda sadece sekiz hafta öküz gibi ders çalışmak. Sadece sekiz hafta. Onu bile yapmıyorum lan. Şimdi isim vermek istemiyorum ama okulum türkiyenin en iyi okullarından biri. Ayrıca baya da iyi puan yaparak girdim. Çünkü öküz gibi çalışmıştım lise sonda. Hani hiç çalışmadan Boğaziçine girdim hesabı insanlar vardır ya ben o yalancılardan değilim arkadaş. Gayet öküz gibi çalışarak bılabıla* üniversitesine girdim. Bu sene üniversitede dördüncü senem. Ortalamam daha ikiye çıkamadı. Ulan sekiz hafta ya yılda sadece sekiz hafta oturup ders çalış. Yok, olmuyor. Yapmıyorum. Yok lan bu sene kesin çalışacağım. Kesin ortalamamı yükselteceğim.**

*Yazar burada okulun ismini vermek istemiyor, ama Boğaziçiyle eş bir okul olduğunu da anlıyoruz.
**Her sene yeni bir döneme başlarken söylenen klasik yalanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder