17 Ekim 2011 Pazartesi

HATA

Çok uzun zamandır -aslında kısa denilebilecek zamandır- kendimde değildim. Saçma sapan insanların beni etkilemesine izin verdim ve düşüncelerimi kendime kapayıp başka insanlara -aslında tek bir insana- açtım. Peki ben böyle bir hatayı nasıl yaptım? Yanımda güvendiğim dünya tatlısı, beni her şeyden çok seven ve bir bu kadar da düşünen biri varken ben diğerinin sözcüklerine nasıl kandım? Şimdi çok pişmanım ama neyseki "inceldiği yerden kopacak bir hata" yapmadım veya "geri dönüşü olmayan yola" girmedim. Sonu olmadığını bile bile kendimi ne kadar üzdüm, ne kadar çok saçmaladım. Neyseki çok geçmeden akıllandım ve bütün durumu berbat etmeden toparlamayı başardım. Artık her şey eskisinden daha da güzel ya da belki aynı ama ben öyle hissediyorum. Olabilir. Sonuç olarak mutluyum. Dersimi aldım ve bir daha asla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder