27 Ekim 2011 Perşembe

EKİM

Aylardan ekim. Sanki hep ekimmiş gibi, başladığı gibi bitmesini de bilse keşke. Ekim ayı benim için herhangi bir aydan farklı değil ancak çok uzun sürdüğünü hissediyorum ve bu beni deli ediyor. Artık bitmesini istiyorum, günler sayıyorum fakat hala aynı yerdeyim. Bu bir ay benim için bir yıl gibi geçiyor. Aslında kasımın gelmesini oldum olası hiç istememişimdir çünkü kasım ayının gelmesi demek kışın da gelmesi demek, soğuk havanın da gelmesi demek benim için. Bu geçmeyen ekim ayının yerinde temmuz ayı olsaydı ne kadar da mutlu olurdum. Temmuz ayı demek, çünkü, sıcak demek, tatil, deniz, kum, güneş, bikini, güneş gözlüğü, sandalet, şort demek benim için. Sanmayın ki öyle bütün bir yaz tatili boyunca tatil şehirlerinde yaşıyorum. Sadece iki hafta bu süreç ama bunun -ben yapmasam da- her gün gerçekleştiğini bilmek beni çok mutlu ediyor. Sabahları daha mutlu uyanıyorum, güneşin beni uyandırması hoşuma gidiyor. İşte bu yüzden, ekim ayının son günü bile bana birazcık kalmış yaz günlerini hatırlatsa da bu yılki ekim ayı bana çok uzun göründü. Artık bitmesini istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder