14 Şubat 2012 Salı

DİYALOG - Sevgililer Günü Hediyesi

-Hey! Senin ne işin var burada?
-Ne işim mi var? Burası herkese açık bir eğlence yeri. Seninle aynı nedenden ötürü buradayım.
-Kusura bakma, haklısın. Öyle demek istememiştim. Sadece şaşırdım.
-Neden?
-Birkaç haftadır arayamadım. Aslında bugün aklıma geldin ve tam elime telef...
-Sadece bugün mü?
-Sadece bugün mü ne?
-Sadece, diyorum, bugün mü aklına geldim?
-Aslına bakarsan hiç çıkmıyorsun ki.
-Neyse, seni gördüğüme sevindim. En azından yaşadığına emin olmuş oldum. Bunu bilmek içimi rahatlattı. Gitmem gerek, hoşça kal!
-Dur, dur. Bekle. Hoşça kal deyip arkanı dönüp gitmek de ne demek oluyor?
-...
-Bak, seni aramadım, üzgünüm. Aramalıydım ve şu an ne kadar büyük bir hata yaptığımı sana bakınca anladım.
-Aramak zorunda değilsin. Kendini hiçbir şey için zorunda hissetme.
-Açıklamama izin ver. Bırak da bitireyim.
-Açıklama yapmak zorunda olduğun kızlardan biri değilim. Dilediğini yapmakta özgürsün.
-Biliyorum. Sana bu yüzden değer veriyorum.
-Konuştukça batıyorsun!
-Affedersin, güzel bir şey dediğimi sanıyordum?
-O zaman öyle sanmaya devam et.
-Neden sana ulaşmaya çalışıp da ulaşmayı hiç başaramıyorum ve sonunda da içimden hiç vazgeçmek gelmiyor?
-Bunu bana değil, kendine sorman gerek.
-Seni özlüyorum. Sana tekrar dokunabilmeyi istiyorum. İzin verir misin?
-Sen özlemini insanlara böyle mi gösterirsin?
-Seni seviyorum. İlk gördüğüm andan beri. Baş döndürüyorsun.
-Üzgünüm, gitmem gerek.
-Bu şekilde gidemezsin!
-Pardon! Bunu söyleyen sen misin? Tesadüfen bir barda karşılaşıyoruz ve sen bana rastgele bir şekilde beni sevdiğini söylüyorsun ve gitmeme izin vermiyorsun?
-Anlamıyorsun.
-Sarhoş musun sen?
-Neyi değiştirir ki?
-Çok şeyi.
-Anlamadım?
-Ne zaman anladın ki!

*Bu diyalog belki mutlu bitebilirdi, belki kötü bilebilirdi, belki de hep böyle kalacaktı. Bu bir sevgililer günü hediyesi. Sonunu değiştirmek sizin elinizde. Ancak unutmayın ki, sonunu mutlu bitirdiğiniz takdirde hayattan hiç umudunuzu kesmeyecek bir yapınız olduğunu, optimist olduğunuzu; kötü bitirdiğiniz takdirde sizin için aşkın hiçbir şey ifade etmediğini ve pesimist bir yapınız olduğunu; eğer bu şekilde bırakırsanız da hayal gücünüzden yoksun olduğunuzu göstermiş olacaksınız. Ve sıra sizde!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder