9 Şubat 2012 Perşembe

BAŞLANGIÇ

Eski günlerimi hayatım boyunca hiç özlemedim, özlemem. Uyandığım her sabah, yeni bir günden öte yeni bir başlangıç. Eskiden yaşanan her şey eskiye ait kalan anılar, silinmemesi gereken, her zaman hatırlanmak istenen ve kesinlikle eskiye bağlı kalmak zorunda olan. Bir günü sadece tek bir gün olarak düşününce, belki hayatın yavaş geçtiğini düşünebilirim. Ancak bunu artık düşünmüyorum, çünkü her gün yirmidört saat daha yaşlanıyorum. Arkamda "keşke"lerim oldu ama artık hepsini bir kenara koyuyorum, eskiden yaşananlar sandığına kilitliyorum ve beynimde en az yer kaplayan küçücük odacığa kaldırıyorum; belki seneler sonra hatırlamak zorunda kalacağım anılar olabilir diye silip atmıyorum. Yaşadığım hiçbir şeyden pişman olmamayı, yaşamadığım hiçbir şeye keşke dememeyi öğreniyorum. En güzel tarafı da, yapabildikçe daha da cesaretlenmem, cesaretlendikçe daha da mutlu olmam ve aslında yaşamın ne kadar kısa olduğunu ve her anını çok iyi değerlendirmem gerektiğini anlamam. O yüzden geleceğe dair planlar yapıyorum, geçmişe ait bütün pişmanlıklarımı ve hüzünlerimi birer anı olarak saklıyorum.
Uyandığım her sabah, yeni bir günden öte yeni bir başlangıç. Bu başlangıca, bütün bu duygularımla başlayabilmek ise yeni ve mutlu günden öte yeni ve mutlu bir başlangıç, yeni ve mutlu sonu hakeden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder